Opdracht dienstverlening AOV

1 Uw gegevens
2 Akkoord en aanbetaling
  • Betreft: advies, bemiddeling en nazorg arbeidsongeschiktheidsverzekering
    Hiermee geeft u Finac opdracht tot het adviseren en bemiddelen bij de totstandkoming van een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor de hieronder genoemde verzekerde. De werkzaamheden bestaan uit de volgende onderdelen:
    Advies:
    - Inventarisatie van uw persoonlijke financiële positie, kennis, ervaring, doelstelling en risicobereidheid.
    - Met u vaststellen welke financiële behoeften er in geval van arbeidsongeschiktheid zijn
    - Bespreken van verschillende verzekeringsmogelijkheden
    - Opstellen van het advies ten aanzien van de te kiezen verzekeringsoplossing, inclusief advies over fiscale aspecten

    Bemiddeling:
    - Vergelijking premies en voorwaarden verschillende verzekeraars
    - Aanvragen offertes bij één of meerdere verzekeraars
    - Advies meest passende oplossing
    - Aanvragen van de verzekering inclusief begeleiding eventueel medisch keuringstraject
    - Verzorgen van contact met betrokken aanbieder teneinde te komen tot een definitief akkoord over de af te sluiten verzekering
    - Aanvragen voorlopige dekking
    - Controleren polis en bijbehorende voorwaarden.
    Voor het starten van het adviestraject vragen we u een aanbetaling van €300 te doen. U kunt deze aanbetaling hieronder via iDEAL aan ons voldoen.
  • Werkzaamheden na het tot stand komen van de AOV
    - Periodieke controle, minimaal eens in de twee jaar, van verzekerde hoedanigheid en verzekerd bedrag
    - Periodieke controle, minimaal eens in de twee jaar, van de premiestelling ten opzichte van alternatieve verzekeraars
    - Indien van toepassing: schadebehandeling